Jumaat, 26 Ogos 2011

hudaa ;)







lawa siaa gamba kat atas niyy ;D
tak sangka akuu ada membe lawa macam kau, HAHA (;

nurul huda rashidi (;
bestie kesayangan aku sejak azali ;)
sebenarnye jeles juga bila dengar kau nak bla dari sekolahh,
bukan ape,aku tgk membe2 kita pon dah banyak bejaya semua,
masing2 dah pegi tinggalkan aku,
ni turn kau pulak nak tinggalkan akuu ;)
papepon aku nak kau blaja rajen2 nanti dah jadi nurse senang nak rawat aku bila sakit (;
rasa macam lain bila kat sekolah tu tade kau,
yela,kita dah same2 dekat 3tahun kan?
kita masuk sama sama form6 tapi kau yang pegi dulu,
ceh ayat aku, haha (;
papepon nak kau igt aku sampai bebila,
bila free helo2 lha,
osman menanti kitaa (;
mungkin kita dah jarang jmpe la kan ,
dah tade masa nak jalan kaki dari pasar lakin tuu panas2 sambil angkat kain tinggi tinggi jalan tga matahari sambil nyanyi2,hehehe.
mmg rendu habis la nanti aku jawabnyee ;)
dari kecik kita kawan sampai gado bertahun2 sampai kawan balik semua aku igt,
kau pendiam,bila mara tak suka cakap,
mmg aku kenal sangat perangai kau dari dulu,
haha,hope kau ta amik hati bila aku ada buat silap,
yag sengaja atau tak,
nanti blaja jan terus lost contact terus,
hello2 lha aku juga okey?
barape banyak mcge kau menunjukkan berape banyak kali kau igt aku , HEE~

sayang kau la tembokk ;D
*tembok?sbb kau ni macam tede perasaan tauk,haha,tapi sedap juga nick ni untuk kau,rasa mmg sesuai sangat pon,haha,
detik kita bersama,
aku tak dapat kumpul bnayak gamba weyhh,
tapi bole jga kita imbas gaya seksi ila kita berdua,HAHA (;


walapon selera kita tak sama , aku laici aku oren tapi kita sehati sejiwaa ;D
tgk , aku duduk sebelah kauu , nampak tak betapa rapat nye kita dari dulu , CEHH ;D


wah , nampak tak ? aku duduk sebelah si tembok niyy lagii ;D
sweetnye time niyy ,
kite rembat kek cokelat yang sedap tu bnyak kan ? haha ;D


atoto ibang nye aku dengan perut boncett tapi sbb ada huda yang suka tayang muka niyy kat depan aku terpaksa letak ;D
tgk balik ada mahluk tanpa kepala kat belakang huda ,
mai lupanya , pendek sangatt , kesian dah tak nampak ;D


sweet nye anak mak ,
haha ;D btw , comel lha kau cewek <3


mmg di takdir kan kau mmg suka duduk sebelah aku kan ? haha ;D
iloveyou la budaaa ;D

lastword : kau belaja lha betul2 okey ,
dah bejaya jan lupa aku ,
hope time tu kita sama sama dah bejaya time tu ,
sama sama dah senang , aminnn <3
sayang kau anak rashidi ;D

Tiada ulasan:

Catat Ulasan