Jumaat, 8 Julai 2011

kalau la aku :

kalau la aku sexy :
  mesti ramai yang tergila gila kan aku macam buda buda HOTSTAFF tuu.
tayang kaki sana, tayang dada sni.
laki tgk pon bole nganga mulut sampai lalat bole masuk dalam mulut :)
kalau aku sexy mesti BOYFRIEND aku sayang gegila dengan aku kann.
kalau la aku sexy mesti BOYFRIEND aku ta tinggalkan aku macam nii.
kalau la aku sexy mesti BOYFRIEND aku tak jalan dengan perempuan lain kan?
kalau la aku sexy mesti BOYFRIEND aku nak tayang aku kat membe membe dye kan?
macam haram sampai membe2 dye cakap 'INGAT KAU SORANG JE ADA GF'HAHA.
setakat aku nak jalan pegi banda pon macam nak pk dua tiga kali kan?
kesian akuuu ;(
kalau la aku sexy mesti comen kat facebook dah bertimbun timbun macam buda hot2 tuu ;)

kalau la aku CHANTEK
**ni yang paling penting sbb aku rasa dah tade cinta sejati zaman sekarang nii.kalau ada mmg macam puihhh.
HAHA.
ni comen comen aku pon siap kene delete**sape terasa aku mintak maaf .HAHA.
kalau la aku chantek mesti orang tergila gila kan aku macam buda sexy yang tayang kaki ada bekas duet siling tuu ;)

kalau aku PUTIHH 
aku bole putih kalau meakup**HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.
tapi mule mule je then nanti muke dah berminyak minyak,
asal putih je laki semua tengok chantek,
**kalau dah pakai krim temulawak tebal tebal laki cakap chatek mmg susah :)
no body is perfect sebenarnyee,kau pilih2 tak kemana sangat babe,
nanti perempuan chantek tu bla tinggalkan kau juga weyy.
mase tu la hukum karma bermulaaa.**baru kau tahu langit tinggi rendah.

kalau la aku KAYE
**ni tak penting sangat laa ;)
tapi kau la aku kaya mesti aku tak pening2 nak save duit sekolah semata mata nak beli something yang aku suka,
then kalau aku kaya mesti bole pakai baju yang mahal mahal,
ni aku cuma mampu beli 1tshirt MNG jee yang ramai dah ada berhelai helai baju tuu.
tapi aku tak pena heran sbb aku belum pena tak cukup makan,
belum pena keluar tak pakai kasut,
belum pena pakai baju koyak koyak :)


kalau la aku PANDAI
kawan ramai yang nak dengan korang sbb nak blaja sesame.
mayb sebab aku sendiri bukan buda yang pandai plus pemalas.
aku mengaku,mmg sejak azali lagiii ;)
kalau aku pandai semestinya aku tak tertipu dan di tipuu.
walaupon aku selalu menipu,haha.**kantoi
tapi aku paling pantang kene tipuuu :)
jangan pena menipu aku sbb ta semua yang kau tipu kau bole ingat HAHA .
kalau la aku pandai,AKU TAK KAN KE FORM6,HEHE.
aku sedeh bila tgk membe2 yang dah pegii sambung blaja sedangkan aku masih kat tingkatan6.
aku tade kawan,
nanti aku sorang sorang ;'(
nak pegi kolej mak bapak aku tak mampu macam orang lain.errr ;'(


tak semestinya tak sexy,tak pandai ,tak putih,tak hot tak bole berjaya kan?
cuma kadang kadang jeles bila tgk orang punya ape yang kita takdee ;'(

orang lain post kat blog macam2 dengan boyfiend dye,
pegi holiday sana sini,
aku jeles ;'(
tapi tak kesah laaa.
tenga manis mmg macam tuu**Sedapkan hati akuu je niyyy wey ;)



Separuh Jiwaku Pergi
Memang indah semua
Tapi berakhir luka

Benar ku mencintaimu
Tapi tak begini
Kau khianati hati ini
Kau curangi aku
Kau bilang tak pernah bahagia
Selama dengan aku
Itu ucap bibirmu
Kau dustakan semua
Yang kita bina
Kau hancurkan semua



**touchinggg timee ;)
siud betul lagu niyyyy.HAHA.
i loikee ;)



pasal love2 niyy nanti2 la aku pk.
rasa macam dah penat sangat dah akuu ;)
so sekarang nak kelua dari form6 and pegi jejauh,
jejauh sangat,
aku dah penat macam nii,
sumpah!
nak bawak diri sampai london**UNTUNGLAAA.HAHA.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan