Ahad, 17 Julai 2011

sedehnye akuu ;(

hari ni aku igt nak g teman qila interview KPJ**dengan sengaja aku ponteng skula,
akhir2 niyy aku rasa macam malas noo nak g skula,
macam ada sumthingg aku buat aku malas,
lagi pon aku tade mud nak datang sekolah sbb aku rasa nanti pegi sekolah pon bukan ada kawan pon.aku sorang je kat sekolah.tade sape nak kawan dengan akuu T____T
risau kalau kalau qila dapat and lepas interview tuu,
mati la aku nak hidup sorang2 ;'(
aku malas nak pegi sekolah makkkk!
nak kelua,tak nak tingkatan6!sumpahhhh ;(
sbb2 aku malas nak g form6 kalau qila tede sebab : 

1.aku malas pasal kat sekolah tu bukan aku ada membe pon.selalu pon bedua je nan qila buat hal sendiri,ape ape mmg bedua la sbb tahun niyy aku agak pendiam plus tak campur orang sangat.
2.aku bukan senang nak rapat dengan orang,susa nak dekat dengan aku niyy HAHA.aku anehh =.=' siyes babe!
3.tahun niyy aku agak tengelam sikit dalam kelas maklum la kawan kawan baru kan lagi pon aku mmg bukan jenis mencapap nak gedik sana sini tarik perhatian.
4.aku tade kawan lain.nanti semua benda aku sendiri selalu aku bedua jeee kalau tbe2 sorang sorang mesti jadi lain T____T
5.lepas ni kalau ada masalah dengan sape la aku nak mengaduu.
sape nak duduk sebelah aku?haih!ape seiii.**padan muke aku ta nak beleja betul2,dyorang banyak duet g kolej kau duduk la kat tingkatan6 tuuu!tak lulus kawin!uwaaa ;'(
6.aku perlu kan kawan!ada kawan pon macam tade**ada juga sebenarnyee HEHE.
7.tade kawan yang bole tlg aku time susah senang macam qila.aku dah tahu dah mmg tade!kalau ada pon jenis ada masalah juga nak aku tlg balik!wakluuu ;P
8.aku dah tade hati nak pakai baju sekolah,meleweh dengan peraturan yang MEMBOSANKAN!
9.form6 susah!aku jenis otak lembab dho.susah nak tangkap.tlg laa.aku mmg ta nak g form6 niyy tapi aku ta nak kawin sbb ni je 1 nye peluang yang aku ada kalau nak sambung blaja lepas ni macam kaka kaka akuu.
10.aku harap aku dapat peluang g itm untuk intake julai.hope!aminnnnn~


baru aku tahu langit tinggi rendah,
baru aku nak sedar yang aku menyesal tak blaja betul2 masa form5.
tade sape yang kan tolong kita bila time2 macam niyy.
ya allahh.sedeh gegila niyyy!
bole tak bagi aku peluang sambung mana mana?
mana boyfriend?puihhh!
dah bla kan?tadenye dye nak tolong dapat kan tawaran sambung blaja.
baru rasa macam nak patah kan balik masa kebelakangg nak tebus semua.
menyesal pon tak guna dah sebenarnyeee.
lastly : PADAN MUKE AKUUUUUUUU!
HOPE KAU BERJAYA QILAAAAAA ;)
walaupon aku tahu pas ni mesti aku sorang sorang,
dah tade lagi orang nak tunggu aku depan pagar sekolah tiap2 hari,
atde sape lagi nak bawak kan aku air T___T










kan best time sedeh2 macam ni ilang kan stress dengan makan benda benda sedap ,
function la sikit.
sambil makan sambil menanes ;) HAHA.





SEDAPNYEEE !





cawangan lakin ada tutti frutti kan?
nak ajak mak try makan laa.
macam sedap jeee.**tak saba nak tunggu mak gajiiii ;P

Tiada ulasan:

Catat Ulasan